Amazon lanceert meubel- en sportkledijmerken

door -

amazon

Amazon breidt zijn gamma uit met nieuwe meubel- en sportkledijmerken.

Amazon rolt nogmaals nieuwe merken uit. De winkelgigant breidde zijn portofolio recent al uit naar lingerie, schoenen en handtassen. Daar voegt het Amerikaanse bedrijf drie eigen sportkledijmerken aan toe. Ook lanceert Amazon twee meubellijnen.

Eigen merken

Dat Amazon eigen merken aanbiedt op zijn platform is al enige tijd gekend. In augustus raakte bekend dat het bedrijf meer eigen merken heeft dan wat consumenten denken. In totaal telden we toen 19 ‘geheime merken’.

Aan deze 19 merken voegt Amazon drie sportkledijlijnen toe. Goodsport bevat budgetkledij voor mannen en vrouwen, terwijl Peak Velocity een premiummerk is voor mannen. Bij het laatste merk, Rebel Canyon, kan je ten slotte terecht voor atletiekkledij die eveneens als casual kleren gedragen kunnen worden.

Met twee nieuwe meubelmerken wil Amazon een andere markt aanboren. Rivet en Stone is het duurdere merk van de twee en biedt moderne meubels aan. Ook bij Rivet kan je moderne meubels terugvinden, al zijn deze lager geprijsd. Amazon heeft onmiddellijk een vrij uitgebreid aanbod, met onder andere zetels, stoelen en tafels.


 

Server hosting door Combell Combell